• +48 606 820 631

  • sklep@makarfish.pl

Kołowrotek Shimano Aero Technium MGS 14000 XTD / 4,3 : 1 / *ARTCMGS14000XTD*

Kołowrotek Shimano Aero Technium MGS 14000 XTD / 4,3 : 1 / *ARTCMGS14000XTD*  sklep wędkarski makarfish 1
  • promocja
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 2 690,00 zł

Cena regularna: 3 050,00 zł

2690.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 3 050,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

Opis

 

Wędkarstwo karpiowe ciągle ewoluuje. Coraz częściej staramy się przekraczać granice i sięgać tego, co wydaje się niemożliwe. Stąd nasz koncept na stworzenie kołowrotka jeszcze lepszego do łowienia z rzutu i równie dobrego jak poprzednik, do łowienia z wywózki. Połączenie technologii, aerodynamiki i ogromnej mocy, zamknięte w jednym, nad wyraz pięknym kołowrotku. Oto i on – nowy Shimano Aero Technium Magnesium - najlepszy, kiedykolwiek wyprodukowany przez nas kołowrotek karpiowy. Całkowicie przeprojektowany, jeszcze lepiej dopracowany, jeszcze lepiej wyposażony. Stworzony, by jeszcze lepiej wspierać naturalne umiejętności wędkarza. • W naszej nieustającej drodze ku perfekcji, opracowaliśmy na nowo koncept kołowrotka karpiowego do dalekich rzutów, po raz pierwszy łącząc w nim Oscylację Super Slow 10 z nowym kształtem szpuli o podniesionym profilu (45mm) i zwiększonej powierzchni (o blisko 30% w porównaniu z klasyczną szpulą 14000). Dzięki połączeniu szpuli Long Stroke z oscylacją, gwarantującą nawój aż 107 zwojów na cykl, zminimalizowaliśmy tarcie żyłki powstające na szpuli podczas rzutu. Specjalny kształt rantu AR-C w połączeniu z idealnie ułożonym względem wędziska korpusem Parallel Body, podnosi efektywność i wydajność kołowrotka, pozwalając przekraczać wszelkie dotychczasowe ograniczenia. To jednak nie wszystko. W tym kołowrotku każdy z elementów musiał być dopracowany pod względem właściwości rzutowych i wzajemnej współpracy. W konstrukcji wykorzystaliśmy więc lekki i mocny magnez, tworząc z niego, w procesie odkuwania na zimno, obudowę HAGANE Body. Dzięki niej, zestaw jest lżejszy i o wiele łatwiej wykonać nim wymach w pełnej sile, co przekłada się na nadaną ciężarkowi prędkość. Do tego stopnia, że byliśmy zmuszeni wzmocnić elementy podpierające szpulę, by oś główna nie uległa uszkodzeniu w wyniku przeciążenia. To nowa technologia Rigid Cast - tak dobra, że pozwala oddawać rzuty nawet przy szpuli wysuniętej ku górze rotora. • We wnętrzu mocnej i sztywnej obudowy magnezowej HAGANE zainstalowaliśmy elementy, które niejednokrotnie były poddane testom na największych gatunkach lądu i oceanu. W Aero Technium MgS współpracują one, by nadać kołowrotkowi maksymalnie gładkiej pracy i niezbędnej mocy. Mowa o odkutej na zimno przekładni głównej Hagane Gear, podpartym na dodatkowych łożyskach napędzie X-SHIP, a także całkowitych nowościach – zębatkach MircroModule, efektywnie przenoszących moc na mechanizm, oraz technologii SilentDrive, eliminującej wibracje napędu - po raz pierwszy zainstalowanych w jakimkolwiek kołowrotku karpiowym Shimano. Połączenie to sprawia to, że Aero Technium MgS pracuje wyjątkowo gładko i cicho, a jego praca jest nieporównywalnie lepsza od jakiegokolwiek innego modelu kołowrotka karpiowego na rynku. • Aero Technium MgS to kołowrotek dla profesjonalistów. Mając to na względzie, wyposażyliśmy go w najlepsze rozwiązania, podnoszące jego wytrzymałość w trudnych sytuacjach. By zapewnić mu jak największą żywotność i odporność na ciężkie warunki atmosferyczne, skorzystaliśmy z naszego najlepszego systemu uszczelnienia X-Protect, obejmującego labiryntową konstrukcję nasady łożyska oporowego oraz rolki prowadzącej. Dzięki niemu, szansa na to, że do wnętrza kołowrotka dostanie się woda lub piasek, zostały ograniczone do minimum. Dodatkowo, 8 łożysk we wnętrzu kołowrotka zostało poddanych obróbce cieplnej i uszczelnionych, co chroni je przed zatarciem w wyniku działania wody czy drobin piasku. • W komplecie z kołowrotkiem dostarczamy, identyczną jak główna, szpulę zapasową oraz dwa pełne zestawy podkładek redukcyjnych, spłycających szpulę do rozmiaru 3500, 6000, 10000. Mogą one być wykorzystywane zarówno z żyłką, plecionką, jak i fluorocarbonem. Reduktory są wykonane ze specjalnego tworzywa, które jest mocne i wyjątkowo lekkie. Do tego stopnia, że zastosowanie reduktora w miejsce nadmiaru żyłki sprawia, że zestaw jest lżejszy, niż szpula w całości wypełniona żyłką. • W ofercie dostępne są dwa modele: XTD oraz XSD, różniące się jedynie od strony wizualnej. Wersja XTD to utożsamienie tego, co kochają karpiarze, wyrażone w czarnej, satynowej obudowie i bardzo stonowanym wyglądzie. Wersja XSD to z kolei niespotykany dotąd design, nawiązujący wyglądem do struktury płynnego metalu, który przypadnie do gustu szczególnie osobom lubiącym wyróżniać się z tłumu. Bez względu na to, którą z wersji wybierzecie możecie być pewni najwyższej, japońskiej jakości wykonania i najlepszych, wspierających was na każdym kroku technologii.

 

  • HAGANE GEAR -  Precyzyjne kucie na zimno to kluczowy element obróbki metalu stosowany przez Shimano. Surowiec składowy nie jest poddawany mechanicznej obróbce, tylko jest kształtowany pod bardzo wysokim ciśnieniem, co nadaje mu idealną spoistość, co przekłada się na wytrzymałość i długowieczność elementu, a w tym przypadku - przekładni, która jest sercem każdego kołowrotka.
  • XSHIP - Napęd X-Shipjest kombinacją wielu elementów, które działają wspólnie dla maksymalnej efektywności. Dzięki przesunięciu piniona w stronę zębatki głównej, więcej mocy jest przenoszone z rączki na rotor. Pinion jest z kolei wspierany dwoma łożyskami Shimano A-RB co skutkuje o wiele większą stabilnością pracy. 
  • HAGANE BODY - Korpus HAGANE jest produkowany z wytrzymałego aluminium lub magnezu. Pozwala to podnieść jego sztywność i odporność na przeciążenia, obiżając do maksimum szansę na odkształcenie. Skutkuje to mocną obudową dla całego, zawatego wewnątrz mechanizmu i zdecydowanie ulepsza pracę całej konstrukcji.
  • INFINITY DRIVE - to mechanizm napędowy zaprojektowany przez Shimano, oferujący większą moc zwijania i lekkość pracy. Dzięki wsparciu piniona na dwóch dodatkowych łożyskach tolerujących większe tarcie i idealnemu spasowaniu elementów, napęd ten generuje dużą siłę zwijania przy mniejszej sile włożonej w korbę przez wędkarza. Opór stawiany przez korbę jest aż o 30% mniejszy, niż w przypadku standardowej konstrukcji X-SHIP
  • SILENTDRIVE - Przeprojektowano aż 11 elementów kołowrotka by zagwarantować prawdziwie cichą pracę. 
  • XPROTECT  - Uszczelnienie X-Protect chroni mechanizmy kołowrotka przed dostępem wody z zewnątrz. Specjalne uszczelki znajdują się między innymi pomiędzy rotorem i korpusem, chroniąc mechanizmy kołowrotka od góry. W niektórych kołowrotkach uszczelki znaleźć można również w miejscach osadzenia korbki w korpusie a najlepsze modele - takie jak Stella SW, posiadają dodatkową uszczelkę w miejscu łączenia poszczególnych części korpusu.
  • RIGID CAST - łączy w sobie moc i lekkość, by oferować jak najdalsze rzuty. To technologia wpierająca elementy, na których osadzona jest szpula
  • PARALLEL BODY - Korpus wykonany w technologii Parallel Body sprawia, że oś kołowrotka jest ułożona równolegle względem wędziska. Dzięki temu, podczas rzutu, linka schodzi ze szpuli nie powodując tarcia na pierwszej przelotce, co pozwala osiągać o wiele dalsze rzuty.
  • CI4+ - to zaawansowana wersja oryginalnego CI4. Ten wysoce zaawansowany technologicznie materiał jest jednak 2,5-raza sztywniejszy niż CI4 i znaleźć go można jedynie w najdroższych, ultralekkich kołowrotkach z naszej oferty. CI4+ pozwala uzyskać również większą siłę holowania bez obaw o odkształcenie się elementów. 
  • HI SPEED DRAG - Hamulec Hi-Speed Drag jest najszybszym hamulcem, jaki został dotychczas zamontowany w kołowrotku Shimano. Niewielkie przekręcenie pokrętła sprawia, że od trybu zwolnionej szpuli przechodzimy do trybu walki z rybą. 
  • LONG STROKE SPOOL - podnosi odległość oddawanych rzutów. Można ja znaleźć w wielu nowych kołowrotkach SHIMANO z przednim hamulcem. Jej atuty można dostrzec szczególnie z lekkich odmianach łowienia z użyciem cienkich żyłek i plecionek.
  • ARC SPOOL - Szpula AR-C zaprojektowana przez Shimano posiada opatentowany kształt, pozwalający lince ześlizgiwać się gładko podczas rzutu, co przekłada się na celność i odległość rzutów.
  • SUPER SLOW OSCILLATION 10 - Wolniejsza oscylacja szpuli redukuje prędkość, z jaka linka przesuwa sie podczas rzutu w górę i w dół szpuli, zmniejszając tym samym tarcie. Wpływa to na odległosc i celnosc oddawanych rzutów. SHIMANO STANDARD OSCILLATION - podstawowy rodzaj oscylacji gwarantujacy nawój do 20 zwojów na jeden cykl SHIMANO SLOW OSCILLATION - gwarantujaca nawój do 40 zwojów na jeden cykl TERAZ SHIMANO POSIADA DWA RODZAJE OSCYLACJI SUPER SLOW: SUPER SLOW 5 (55 zwojów na jeden cykl) oraz SUPER SLOW 10 (105 zwojów na jeden cykl).
  • S A-RB - Łożyska S A-RB to niezwykle odporne na korozję, znane dobrze łożyska Shimano A-RB, wyposażone w dodatkową osłonę chroniącą przed dostępem piasku, soli czy kurzu. 
  • ONE PIECE BAIL - Jednoczęściowy kabłąk nie posiada luki, w którą mogłaby wejść linka w trakcie korzystania z kołowrotka. Po zamknięciu sprawia, że linka szybciej wchodzi bezpośrednio na rolkę prowadzącą. 

 

W zestawie : 

- kołowrotek 

- odkręcana korbka

- podkładki 

- reduktory do szpul ( 2 x 3500, 2 x 6000, 2 x 10000 ) 

- zapasowy trzpień, śruba mocująca korbkę 

- neoprenowy pokrowiec na kołowrotek i korbkę 

 

Model : Aero Technikum MGS 14000 XTD

Pojemność szpuli : 0,35 mm - 550 m 

Nawój : 103 cm 

Waga : 495 g 

Przełożenie : 4,3 : 1 

Ilość łożysk :  8 + 1

Moc hamulca : 20 kg 

Szpula zapasowa : 1 szt aluminiowa 14000

Producent : Shimano 

Kod producenta : ARTCMGS14000XTD

Index sklepowy : 22889

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium